wtorek, 25 lutego 2014

Drodzy Czytelnicy - Pożegnanie!

Drodzy Czytelnicy mojego blogu "Myśli byłego esbeka", przez kilka lat pisałem różne teksty, lepsze, gorsze, dotyczące bezpieczeństwa, polityki, sytuacji na świecie i w Polsce.

Po ostatnich wydarzeniach na świecie i w Polsce, po relacjonowaniu tego przez różne media, po różnych komentarzach polityków (nie będę komentował prawdy czy sensu) doszedłem do wniosku, że pisanie przeze mnie czy mnie podobnych, jest jak rzucaniem grochem o ścianę.

Gry polityczne są grami politycznymi, ich cele ważniejsze są niż dobro jednostki czy grupy ludzi, politykę piszą i tworzą ludzie "gdzieś tam bardzo wysoko", politykę kreują tacy ludzie jak Barak Obama, Putin, Merkel i im podobni, natomiast zwykli śmiertelnicy nie mają nic do powiedzenia, wielcy tego świata dzielą państwa na kuli ziemskiej na różne grupy, opcje i powiązania, podobnie było w Jałcie, między innymi Polską handlowali jak towarem i oddali Rosji.

Drodzy Czytelnicy, biorąc to wszystko i wiele innych spraw postanowiłem wycofać się z komentowania bieżących wydarzeń politycznych, gospodarczych i wszelkich innych. Wolę zająć się przyrodą, która jest bardziej wdzięczną dziedziną.

Nie będę już pisał jako marzyciel23, mój blog umrze śmiercią zwyczajną. Mój adres mailowy jeszcze przez pewien czas będzie aktualny, z czasem ulegnie zmianie. Z Przyjaciółmi nadal pozostanę w kontakcie.

Wszystkim Czytelnikom i sympatykom życzę wszystkiego najlepszego, przeciwnikom również.

Serdecznie wszystkich pozdrawiam.


Marzyciel23 - były esbek

12 komentarzy:

  1. Już trzeci raz próbuję, ale mój komentarz znika. Pozdrawiam Cię serdecznie. Ja zrobię to samo, bo nic sie nie zmieni. Wszystkiego dobrego :-(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda zdrowia i energii, ja wolę zająć się przyrodą, zdjęciami, które już od pewnego czasu są w internecie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Szkoda. Pozdrawiam i życzę sukcesów w nowej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, właśnie mija 7 lat od rozpoczęcia mojego pisania na bloogu, wystarczy, pozdrawiam

      Usuń
    2. Do "10" mogłeś dociągnąć.Trochę roboty jeszcze zostało.
      Pozdrowienia i powodzenia.

      Usuń
  3. Bardzo Panu dziekuje , szkoda, pozdrawiam i zycze zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzący w cuda mają zerowe szanse na wysłuchanie swoich modłów wznoszonych do nieba. Mimo to żyją w błogiej ułudzie.
    Ludzkość do dziś tkwiłaby na drzewach, gdyby zakładała ręce na się. Dlatego mamy jaką-taką cywilizację z prawem wejścia ponownie na drzewa-co jest możliwe przy nic nierobieniu.
    Nawet wisielec ma nadzieję na niezadziałanie grawitacji.
    Jest nadzieja? Trwajmy. Zanim zmienimy zdanie odejściem.

    Zatem; szanuję decyzję-nie pochwalam wyboru.

    Jan z Kijan

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż zawsze może być gorzej. To tak jak z chamstwem i kulturą, która w walce z chamstwem na pewno jest na przegranej pozycji jak zamilknie obrażona. Szanuje Twój wybór ale jest mi zal, że rezygnujesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Przyjacielu !
    Zgadzam się z uzasadnieniem Twej decyzji. Tylko i wyłącznie z uzasadnieniem a NIE samą decyzją.
    Ze względu na swój wiek (no i pogarszający się stan zdrowia, o czym doskonale Wiesz), z przerwałem swoją aktywność w komentowaniu .
    Uważam jednak, że Wy młodsi (no i zdrowsi) nie powinniście"ustępować pola" .Jeżeli Wy będziecie rezygnować z walki o prawdę, to kto będzie tą walkę o prawdę prowaadzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda-ale szanuję decyzję.Wierna czytelniczka Perełka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, ale rozumiem zmęczenia blogowaniem. Ja już mam powoli dosyć polityki więc będę u siebie rzadziej i będę pisać o czym innym

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę wszystkich Anonimów aby jednak się podpisywali. Będzie to miłe.